20_01_2015_narty

Obóz sportowy w Groniu

Od 11. do 17.01.2016 r. młodzież Sopockiej Akademii Tenisowej przebywała na obozie narciarskim w Groniu.  Poniżej zamieszczamy sprawozdanie naszego reportera:

W połowie stycznia odbył się wyjazd zimowy na narty do Gronia, co stało się już tradycją naszej szkoły. W sobotni wieczór uczestnicy wyjazdu, czyli trzech nauczycieli oraz uczniowie klas gimnazjalnych i liceum, w tym ja :-), spotkaliśmy się przed szkołą, zapakowaliśmy do autokaru i zaczęliśmy podróż. W autokarze było ciepło i wesoło. Do północy czas zaleciał nam miło na rozmowach i żartach, potem trochę podrzemaliśmy i o piątej rano szczęśliwie dojechaliśmy na miejsce.

Po zakwaterowaniu i zjedzeniu śniadania pojechaliśmy autokarem na stok. Zostaliśmy podzieleni na grupy: początkującą, średnio zaawansowaną  i zaawansowaną – w tej grupie ja się znalazłem. Jedni  jeździli na nartach, inni na deskach snowboardowych. Ja w tym roku postanowiłem pojeździć na desce, ale  przekonałem się, że jednak wolę narty.  Pogoda nam dopisywała, mróz był około minus 2 stopni i śniegu na stoku było całkiem sporo, chociaż głównie z armatek śnieżnych. Poza stokami śniegu było jak na lekarstwo. Jeździliśmy codziennie do godziny 16:30, potem wracaliśmy do pensjonatu, przebieraliśmy się i szliśmy na obiad. Po obiedzie wracaliśmy do pokoi. Wieczory były bardzo wesołe, przeważnie oglądaliśmy filmy oraz omawialiśmy aktualny dzień i plany na następny. Koło północy szliśmy zmęczeni spać. Tak było codziennie do piątku. W piątek po śniadaniu spakowaliśmy się, opuściliśmy schronisko i autokarem pojechaliśmy do Zakopanego na Krupówki, spędziliśmy tam kilka godzin, zwiedzając miasto lub chodząc po sklepach.

Jak zwykle wyjazd był bardzo udany, jedni nauczyli się jazdy na nartach lub snowboardzie, inni ją udoskonalili. Byliśmy cały dzień na stoku, dobrze się bawiąc. Wieczorami spędzaliśmy również wspólnie czas na grach,  zabawach czy pogadankach. Taki wspólny wyjazd nie tylko uczy, ale też bardzo integruje uczniów i nauczycieli. W tym roku było wyjątkowo sympatycznie.