31_10_2013_WROCŁAW

Liceum na wycieczce we Wrocławiu

Październik? Idealny moment, aby po niedawno minionych wakacjach udać się na kolejny, niezapomniany szkolny wyjazd! Tym razem licealiści jako środek transportu wybrali PKP, a miejsce docelowe – Wrocław!

Po kilkugodzinnej podróży polską koleją dotarliśmy PUNKTUALNIE do hostelu, w którym przyjęto nas naprawdę bardzo miło. Wystarczyła tylko chwila odpoczynku i nadszedł czas na spacer ulicami Wrocławia. Stary Rynek zaliczony, pierwsze wrażenie pozytywne – na ten dzień wystarczyło nam wrażeń. Musieliśmy przecież zostawić jeszcze siły na kolejne dwa dni, a znając naszych wspaniałych wychowawców, zaplanowali nam każdą minutę bardzo dokładnie i równie aktywnie. 😉

Nie myliliśmy się! Rozwijaliśmy swoją wiedzę, zwiedzając takie miejsca jak: Muzeum Narodowe, Plac Solny, Dzielnicę Czterech Wyznań czy Panoramę Racławicką. Uczniowie mieli również okazję przejść się po „zakłódkowanym moście miłości”, a następnie udać się w wodną podróż po Odrze.

Pani Katarzyna Sochaj zadbała, aby wieczory spędzić równie miło, dlatego wraz z panem Bartoszem Byczkowskim i Dyrekcją postanowili zabrać nas do opery oraz na balet. Niewątpliwie oba wyjścia na długo pozostaną w naszej pamięci. 😉

Podsumowując, sądzę, że wycieczkę należy zaliczyć do bardzo udanych. Po raz kolejny mieliśmy okazję fantastycznie spędzić czas i świetnie się bawić! Niestety, co dobre szybko się kończy… Z pewnością po niezapomnianym tygodniu czas powrócić do równie ciekawej i kolorowej rzeczywistości! ;))